dissabte, 11 de febrer del 2012

"The Descendants", un retrobament amb la vida


Un accident en llanxa motora, una infidelitat, dues filles problemàtiques i una gran herència familiar que toca vendre són els ingredients principals que Alexander Payne utilitza per fer de “The Descendants” un film d’aquells que s’han de veure almenys una vegada a la vida. Es tracta d’un drama, sí, però amb una atmosfera especial que et fa reflexionar sobre el valor d’adonar-se de les coses a temps.

La història gira entorn Matt King (George Clooney) i la seva família, després que la seva dona pateixi un accident que la deixa en coma. A partir d’aquí, es troba tot sol enfrontant-se a un seguit de problemes que el fan replantejar-se alguns dels assumptes més importants de la seva vida.

Tot plegat, una història trista però acompanyada d’unes imatges i uns colors fantàstics que aporten un toc més real però alhora més nostàlgic al film. Així doncs, una pel·lícula que compta amb tots els elements necessaris per convertir-se en un títol imprescindible i qui sap, potser d’aquí uns anys acaba essent un clàssic de la història del cinema. 

2 comentaris:

  1. Me'n alegro molt de que t'agradés: jo la vaig trobar genial!! En realitat, jo la segueixo considerant un film per petar-se de riure: un drama tant exagerat que et porta a comprendre com, a la vida, has d'aprendre a riure dels problemes que et planteja :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, de fet és una altra manera d'interpretar-lo. La veritat és que a mi em va fer pensar molt, em va encantar!

      Elimina