dissabte, 10 de març del 2012

L'etern missatge


02.37am

No pot dormir. No se la pot treure del cap. Mira la pantalla del seu telèfon. Res, cap missatge, cap trucada. Mira el rellotge. És massa tard, ja estarà dormint.

03.13am

Perquè no sap res d’ell? Li escriuria un missatge, li diria alguna cosa però... segur que pensa que és una “buscona”. Una altra nit en vetlla... ell deu estar dormint com un angelet...

07.30am

El despertador li ha donat un esglai de mort. El primer que fa en llevar-se és mirar el mòbil. La seva última connexió és a les 04.46am. “Vaja... potser ella tampoc podia dormir. Deu ser al llit encara, millor no li dic res”.

08.15am

“Segur que ell ja està en peu i no m’ha dit res ni ho farà en tot el dia. Hauria d’haver aprofitat l’oportunitat que vaig tenir en el seu moment... Ara com m’ho puc fer venir bé per quedar i veure’l?”.

10.24am

La classe se li està fent eternament pesada. Obre el WhatsApp i mira la seva última connexió. Està en línia, intenta escriure alguna cosa però no sap com dir-li el que sent per ella.

12.38pm

Porta tot el matí pendent del mòbil. Ell no diu res i ella no sap què dir. El mira per darrera vegada i el posa a la bossa. “Segur que no em dirà res, no li agrado”.

14.57pm

“Què deu haver dinat? Dubto que hagi pensat en un moment en mi... Deu tindre molts nois al cap com per haver-li cridat l’atenció”.

17.01pm

Mira la seva última connexió. “Masses minuts sense mirar el Whatsapp. Estarà amb una noia”.

19.47pm

Dues hores des de la seva última connexió. Aquesta vegada es decideix a dir-li alguna cosa. Li obre conversa i comença a teclejar “Ei, te’n recordes de mi? T’agradaria quedar per fer un cafè? Un petó”. Automàticament prem la tecla esborrar.

22.13pm

“Perquè no m’ha dit res? Serà millor que m’oblidi d’ell o millor... li dic alguna cosa”.

23.09pm

“El WhatsApp no deu anar bé... perquè en sec em posa que està escrivint i no rebo res? Deu voler enviar-me un missatge i no tinc cobertura i per això no el puc rebre?”

23.17pm

Més d’una hora intentant escriure un missatge. Desisteix.

00.14am

“No em dirà res... Li escric jo? Segur que no li agrado”.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada