dimecres, 25 de maig del 2011

Tastant el nou film PX680

Fa unes setmanes, vaig parlar del nou projecte de "The Impossible Project", l’empresa encarregada de la resurrecció de la passió per la fotografia instantània. Aquest projecte, no ha estat altre que crear un nou film en color per les càmeres Polaroid tipus 600.

Fa aproximadament un any, van fer tornar la màgia de la fotografia instantània creant film per aquestes càmeres en blanc i negre/sèpia manipulable i arriscar-se a crear film en color per les mateixes càmeres l'any després, era arriscat. 

Personalment, vaig adquirir una Polaroid Job Pro 2 per internet i a continuació, un film de "The Impossible Project" PX 600 UV+ fa poc més d'un mes. Durant la primera setmana, vaig disparar tant com vaig poder però al final, vaig contenir el meu afany perquè un film conté 8 fotografies instantànies i val 20 euros. És una pel·lícula fotogràfica complicada ja que a més de ser manipulable, has de protegir la fotografia de la llum just en el moment en que surt de la càmera perquè sinó, es pot velar. Respecte al resultat, van sortir totes força bé, excepte la penúltima que es va velar. Aquí en teniu una petita mostra.


Primera Polaroid!
Aquest cop qui disparava no era jo!
La penúltima Polaroid, velada



En assabentar-me del llançament del nou film PX 680, vaig adquirir-lo en quan va arribar a Chandal i em vaig afanyar a disparar les dues fotos que em quedaven del primer rodet. Em feia por no saber exactament com disparar la foto amb aquest nou film però el moment va arribar i finalment, ahir, primer dia de vacances i amb una companyia excepcional, vaig fer el primer tast del PX 680. El resultat, molt satisfactori, una foto amb aire molt retro, amb una mica de gra i amb aquella cosa especial que només tenen les Polaroid. Ara, em queden 7 fotos per disparar. Els resultats, en breu. 


2 comentaris:

  1. Perquè la única que ha sortit malament és la foto de la cuchi?? NOoooo...

    ResponElimina
  2. Si, malauradament és la única que ha quedat malament! Amb aquest nou film en fem una de nova ;)

    ResponElimina