dilluns, 9 de maig del 2011

"If we don't end war, war will end us"

Us demano que dediqueu 6 minuts i 1 segon del vostre temps per relaxar-vos, mirar el vídeo que us enllaço a continuació i intentar reflexionar sobre el que mostra i sobre la lletra de la cançó.

Aquest és el videoclip del segon senzill del darrer àlbum del grup 30 Seconds to Mars, encapçalat pel també actor, Jared Leto. La cançó, titulada igual que el disc, "This is war", vol ser una reflexió sobre la guerra i et fa pensar, et fa ser conscient de que amb qualsevol acció, pots estar generant una guerra individual. Respecte al vídeo, és sens dubte una mostra de tot el que pot causar una guerra. Ara bé, ha estat censurat en alguns països al mostrar a alguns polítics com a "liars" (mentiders).

Sens dubte, 30 Seconds to Mars ha tornat a sorprendre al seu públic. Tenen l'etiqueta de ser un grup emo-punk però jo penso que sigui quin sigui el seu estil musical, hem de deixar de banda les etiquetes ja que si una cançó o un grup de música és bo, tan se val de l'estil que sigui. Però això és un altre tema del qual parlaré aviat.

Us deixo amb el vídeo de la cançó i espero saber les vostres opinions ja que a mi, personalment, com a seguidora ocasional de la banda, m'ha impactat. A més, penso que a banda del contingut en si que ens mostra, té darrere un fort treball de producció i realització digne d'un premi ja que conté efectes dignes d'una pel·lícula d'acció. Ara bé, no és estrany que aquest grup ens sorprengui amb videoclips amb muntatjes espectaculars. No en va tenen el privilegi d'haver fet el videoclip més car de la història amb la seva cançó "From Yesterday" que va costar 9,5 milions d'euros.

2 comentaris:

  1. Dos tergiversaciones abismales:
    1. Quizás se les tachó de emo en su momento, pero la etiqueta de punk jamás ha estado relacionado con ellos (y es obvio si revisas su discografia) Y mucho menos de emo-punk, género híbrido indefinible. (Aunque he de decir que estoy contigo en lo de que las etiquetas son inútiles)
    y 2. 'From Yesterday' no ha sido ni de lejos el vídeo más caro de la historia. Al contrario, si te informas imparcialmente descubrirás que no se hizo más bien con un low-budget. Palabras de Leto: "Contrary to Internet rumors, it did not cost $13 million to make," Leto told MTV News. "It was actually reported in [British music magazine] NME at the time, and they were talking about it like it was the most expensive video of all time." Como ves se trató de rumores y el vídeo más caro hasta la fecha parece haber sido 'Scream' de Michael Jackson. Y aquí la metáfora de que para hacer grandes cosas solo basta con talento, de poco sirve el dinero si no se sabe invertir.

    Con todo esto envío una crítica constructiva hacia tu blog en el que espero que no te dejes llevar por tantas 'desinformaciones' en otras entradas y que antes de dar por hechas algunas afirmaciones (por muy absurdas que sean), las contrastes. Seria una buena costumbre de cara al futuro.

    Un saludo

    ResponElimina
  2. En primer lugar darte las gracias por tu comentario y tus explicaciones. Es cierto como dices que las etiquetas son inútiles. He leído en bastantes webs y revistas que se les ha etiquetado de emo-punk es por eso que lo menciono y además, lo critico ya que etiquetar a un grupo de música para un grupo de personas determinado, no creo que sea lo más adecuado.

    Bien, respecto a "From Yesterday", como tu dices fueron rumores pero yo no lo sabía hasta que vi tu comentario y a consecuencia de este navegué por la red para informarme.

    La información en este caso, la saqué de una conocida revista musical de nuestro país. Es por eso que al tratarse de una publicación de renombre, di por hecho que la información estaría contrastada. Por otra parte, siempre intento contrastar la información de las otras entradas que hago en el blog.

    Gracias!

    ResponElimina