diumenge, 1 de gener del 2012

Lletres per una bona causa


Quan vaig adquirir “El llibre de La Marató de TV3”, no m’esperava ni de bon tros el que em trobaria al seu interior. Mai abans m’havia passat però en començar a llegir el primer relat, no el vaig poder finalitzar. Vaig haver d’agafar el llibre passades unes hores per poder-lo acabar. Potser era perquè es tractava d’una història propera i recent o perquè no m’esperava trobar-la entre les pàgines del llibre. Sigui com sigui, la narració de l’experiència del Sergio vista pels ulls de la seva mare, emociona a qualsevol. D’igual manera ho fan els deu relats que segueixen, però aquest, té un component afegit, el de la realitat.

Aquest cop no m’allargaré dient quins són els pros i els contres que he trobat a aquesta publicació. Simplement vull animar a totes aquelles persones que encara no ho han fet a comprar “El llibre de La Marató de TV3” perquè a més de contribuir amb una bona causa, s’emocionaran onze vegades i coneixeran la importància de fer-se donant d’òrgans i teixits

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada