dimarts, 25 d’octubre del 2011

Sentiment casteller


Totes les fotografies, són especials d’una manera o altra. Algunes però, transmeten uns sentiments, una força que no es present en totes les imatges.

La fotografia que veieu a continuació, a mi em recorda a un moment, a la celebració del 4de9 folrat descarregat el passat diumenge a la Plaça del Blat per la Colla Joves Xiquets de Valls. Però també em transmet uns sentiments molt forts, d’alegria, de felicitat, de superació, d’haver aconseguit allò perquè lluitaves. És una imatge que t’anima a seguir endavant i trencar totes les barreres per aconseguir el que vols.


És per això que si us plau us demano que voteu per ella al concurs fotogràfic de la Revista Castells. Per fer-ho, en primer lloc heu de posar “M’agrada” a la pàgina de Facebook de la Revista Castells i a continuació, posar “M’agrada” a la meva foto, que la trobareu al mur de la pàgina.

Moltíssimes gràcies!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada