dimecres, 25 de juliol del 2012

Potser... Benvolgut


I després de molt temps sense escriure, em decideixo a tornar a fer-ho. Hi ha alguna cosa que m’ha impulsat a tornar, una cançó, un tema ja conegut però de qui algú m’ha fet copsar-ne un significat totalment nou.

Quan mirem les coses amb uns altres ulls, potser ens trobem amb quelcom que no esperàvem, amb una sorpresa inesperada que sense adonar-nos, ens afecta més del que pensem. Perquè potser “Benvolgut” no és una metàfora de la infància ni una història de la vida, potser el que vol explicar és la història d’un engany, d’un desamor.

Petites coses, petits detalls insignificants però que et fan reaccionar i et fan veure que a vegades val la pena parar-se i fixar-se en allò que tenim al voltant i que a vegades no valorem suficientment. 



Va por ti...

2 comentaris:

  1. Mooolt bonic, Marta ! Records, que vagi bé ! Lluís Güell Jornet depuis la Belgique

    ResponElimina
  2. Ei Marta! a mi em passa el mateix, entre una cosa i altra em costa ser constant amb el blog. Avui li he fet un rentat de cara... a veure si amb un nou disseny m'animo més! Un salut i ànims!

    ResponElimina